ה DNA שלנו
בספקטרא אנחנו מודדים את עצמנו בכל רגע נתון אל מול רמת שביעות הרצון שלכם. בסופו של דבר זהו המדד האמיתי לביצועינו וגם המפתח להצלחתנו. לפיכך, אנחנו מוכנים ללכת רחוק ולהשקיע משאבים יקרים, כדי להגיע לשביעות רצון יוצאת דופן שלכם. מה זה אומר בפועל? הנה כמה דוגמאות:
הניסיון שצברנו עובד כעת עבורכם
מתחילת דרכנו בחרנו להתמחות אך ורק בהדרכת אקסל פנים ארגונית, המבוצעת במשרדי הלקוח. שלושה עשורים של הדרכות אקסל בעסקים גדולים, הן בארץ והן בחו"ל, סיפקו לנו הבנה עמוקה של האתגרים איתן מתמודדות מחלקות הדרכה. את ההבנה הזו תרגמנו לסדרה של כלי תמיכה, לא רק לתלמידים בקורס, אלא גם למחלקה שמארגנת אותו, והם באים לידי ביטוי כבר בשיחת הטלפון הראשונה. לפיכך, כל קורס שאנו מציעים מתוכנן ומותאם מהיסוד לדרישות שלכם. אנחנו נקשיב לכם בתשומת לב, נבין מה חשוב לכם ונעזור לכם לארגן ביחד קורס מדויק ומוצלח ביותר שיזכה למשובים מעולים מכל המשתתפים.
יש מדריכים ויש מדריכים..
ברור לכולנו שהצלחה של קורס מתחילה קודם כל ברמת המרצה/מדריך. כל חברת הדרכה נמדדת דרך אנשי המקצוע שהיא מוכנה להעסיק, ויותר חשוב – אלו שהיא לא מוכנה. אנחנו בחרנו במודע להסתפק בצוות קטן שכולל אך ורק עילויים באקסל שיש להם כישוריי הוראה גבוהים ומוטיבציה גדולה להעניק לתלמידים קורסים מלהיבים ומעשירים באמת.
חדשנות ועדכניות
העולם של ניהול נתונים הוא דינמי ביותר וקצב החידושים רק עולה וגובר. ב10 השנים האחרונות אקסל עבר התפתחות עצומה ובין היתר נוספו לו פונקציות חזקות וכלי BI רבים. בשנה האחרונה התחילו להופיע גם כלי הAI. כל החידושים האלו כבר הוטמעו בסילבוסים שלנו והם עומדים לרשותכם כחלק אינטרגלי מהקורסים. גם בעתיד נמשיך לרענן את התכנים שלנו כך שיכללו את הכלים הכי עדכניים.
בנוסף אנו שוקדים על פיתוח כלי עזר נוספים (כולל AI ChatBots) שיעמדו לרשות התלמידים לאחר הקורס ויתנו מענה לכל שאלה.
לסיכום
מרגע שהצטרפתם למעגל לקוחותינו אעשה כל מאמץ שלאורך כל הדרך תדעו בוודאות שאתם בידיים טובות ואמונות, ושאתם יכולים לסמוך על כך שתקבלו מאיתנו רצף של קורסים מעולים. זוהי ההתחייבות האישית שלי אליכם.
בברכה, יהודית מהלל